Laatste oproep voor betaling visvergunning 2019

Zaterdag, 5 januari 2019

Beste leden, Wij plaatsen nu een laatste oproep om aan uw betalingsverplichting te voldoen voor de visvergunning van 2019. Uiterlijk 14 januari 2019 moet het verschuldigde bedrag zijn betaald bij onze penningmeester. Dit om uw kosten te besparen, want na die datum bent u ons opnieuw inschrijfgeld verschuldigd. Wellicht om dit te voorkomen kunt u beter een automatische incasso laten uitvoeren. het formulier staat op deze website en is makkelijk in te vullen. Het betalen van het verschuldige lidmaatschapsgeld kan via ons clubhuis in afspraak met onze Vz of penningmeester, voor cashbetalingen en via de bank, voor leden die geen automatische incasso hebben, dienen het verschuldigde lidmaatschapsgeld zelf over te maken op bankrekening NL73 INGB 0001 1337 03 ten name van Philips Hengelsport Vereniging onder vermelding van hun lidmaatschap nummer. (Uw lidmaatschapsnummer staat vermeld op uw huidige Vispas)