Controle Commissie

Beste leden,

Sinds half mei 2023 is de controleurscommissie nieuw leven ingeblazen. Er zijn een flink aantal controleurs aangesloten en er is flink vergaderd over hoe nu verder. Zoals sommige van jullie al gemerkt hebben is er afgelopen periode flink wat meer gecontroleerd op ons complex. Hoorde je vroeger nog regelmatig vissers zeggen dat ze nog nooit gecontroleerd zijn, is het nu steeds vaker dat er word wel erg veel gecontroleerd wordt.

De huidige ploeg zal het actieve controleren voorlopig doorzetten. Besef je wel dat deze groep er niet is om iedereen het leven zuur te maken maar om te zorgen dat we de huidige veilige visomgeving kunnen behouden en dat overtredingen en excessen worden aangepakt. Zorg dat je altijd alles op orde hebt en je aan de regels houd en zorg dat we samen op een veilige en verantwoorde manier kunnen blijven genieten van onze hobby.

De leden van deze commissie zijn namens HSV Philips de volgende leden.:

Eric Jorissen (Aanspreekpunt controleurs)
Nicky Kruizinga
Tony Geurts
John Nieuwland
Patrick Kruizinga
Patrick Verberne
Johan Kootkar
Jeffry Hendrikx
Martijn Coolen
Hans Dings
Max Netzel
Wesley Boere
Ed Dielen
Frank van Geffen

De heren van deze commissie zijn naar behoren door het bestuur geinstrueerd en handelen dan in volmacht van het bestuur tijdens de controles. Ze zullen de regels strikt naleven en bij constatering van tekortkomingen van u als visser ook handelen conform afspraak welke is gemaakt met het bestuur.