Jeugd Karper Wedstrijd 2017

Datum (en tijd) Vrijdag 23-06-2017 17:00 uur t/m zondag 25-06-2017 14:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld
Deze koppelwedstrijd wordt gehouden op vijver 1 (Wedstrijdvijver) en vijver 2 (Sportvijver). Er zijn maximaal 16 koppels toegestaan en vol = vol.

Junioren, kinderen

Deze wedstrijd wordt nu al voor de derde keer gehouden op ons complex en is in samenwerking met HSV Philips en de Karperafdeling Tilburg van de HSV de Ruischvoorn te Tilburg. Omdat wij al geruime tijd nauw samenwerken met de KA van de Ruischvoorn zijn wij dit jaar wederom bereidt ons complex te laten bevissen door de nationale jeugd van Nederland. Voor inschrijvingen dient u zich per koppel op te geven via de KA van de Ruischvoorn.

Organisator(en) KEHV de Ruischvoorn