Contributie seizoen 2024

Voor alle nieuwe leden geldt dat we voor de jeugdleden geen inschrijfgeld in rekening brengen, voor alle andere nieuwe leden bedraagt het inschrijfgeld Euro 10,00.
Zoals op de laatste ALV besproken is de vergunning voor 2024 met 1 euro verhoogd.

Lidmaatschap 2023 bedraagt:
Senioren Euro 58,00
Extra vispas Euro 42,00
Jeugdleden (geboren na 1-1-2010) Euro 26,00

Het lidmaatschapsgeld dient voor 1 december 2023 betaald te worden. Bij latere betaling is opnieuw inschrijfgeld verschuldigd.

De automatische incasso van de vergunningen 2024 zal op 23 november 2023 worden uitgevoerd!

Leden die geen automatische incasso hebben dienen het verschuldigde lidmaatschapsgeld zelf over te maken op bankrekening NL73 INGB 0001 1337 03 ten name van Philips Hengelsport Vereniging onder vermelding van hun lidmaatschap nummer. (Dit staat vermeld op uw huidige Vispas)

Er worden geen incasso’s verzonden!

Alle betaalde vergunningen zullen eind december 2023 per post worden verzonden.

Nachtvergunningen:

Het bestuur heeft in samenspraak met de karper commissie besloten om voor 2024 maximaal 200 nachtvergunningen uit te geven onder het motto op = op.
De prijs van een nachtvergunning 2024 bedraagt 25 Euro.
Bestaande leden kunnen tot 1 december 2023 nachtvergunning aanvragen door Euro 25 over te maken op bankrekening NL73 INGB 0001 1337 03 ten name van Philips Hengelsport Vereniging onder vermelding van het lidmaatschap nummer. Indien betaling van vergunning en nachtvergunning tijdig ontvangen is zal de vergunning voor het versturen reeds van de nachtsticker worden voorzien, u hoeft deze dus niet te komen ophalen.

Voor aanvragen na 1 december geldt dat:
-De voorrangsregeling voor bestaande leden vervalt. Buiten bestaande leden kunnen dus ook mensen die reeds een vergunning hebben betaald of willen voor 2024 de betaling doen voor de nachtvergunning.
-Indien de vergunning al verstuurd is en daarna de nachtvergunning betaalt word dan dient de nachtvergunning te worden opgehaald in bij de ledenadministratie.

Let op: Op=Op!

Opgemaakt door Jeffry Hendrikx, Penningmeester Philips Hengelsport Vereniging.