Ludieke nachtkoppel viswedstrijd voor koppels op het 'Karperputje'

Datum (en tijd) Zaterdag 25-06-2016 20:00 uur t/m zondag 26-06-2016 07:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 18-06-2016
Lidmaatschap vereist
Plaats Kempense Plassen te Veldhoven
De Kempense Plassen zijn de visvijvers van HSV Philips. Deze wedstrijd wordt gehouden op onze Karperputje. Inschrijven per koppel. Ook de prijs is per persoon.

Heren

Deze ludieke nachtkoppel viswedstrijd wordt jaarlijks een maal gehouden tegelijk met het Jeugd Carp weekend van onze vereniging.
Het inschrijfgeld is per persoon en er kan slechts per koppel worden deelgenomen. Er zijn maximaal 20 koppels die kunnen deelnemen.
De wedstrijd zal worden voorafgegaan of met een BBQ, of met een gezamenlijk bezoek aan de 'Frietkar' gezamenlijk met de jeugdkarpervissers.
Tijdens deze wedstrijd die wordt gehouden met de vaste stok, zal 1 uur pauze worden ingelast om de benen te strekken en de vis te wegen. 's morgens wordt de prijsuitreiking gehouden en zal er een prijs worden uitgereikt. Verder zal de organisatie een broodmaaltijd regelen.
Dit betekend voor onze reguliere leden dat de vijver in zijn geheel niet toegankelijk is voor niet ingeschreven leden. Wel mag u ten allen tijden komen kijken.