Veranderingen op de site!

Zaterdag, 2 december 2017

Beste leden, Vanaf vandaag hebben we onder de rubriek vergunningen veel aanpassingen gemaakt. Zo wordt er vanaf volgend jaar een dagvergunning aangeboden voor 2 hengels. Dit was een verzoek van vele gasten, die graag willen vissen met 2 hengels. Daarvoor moet je wel iets meer betalen dan de gewoonlijke dagvergunning, want dat is maar met 1 hengel.(Nieuw) De nachtvisvergunning zal dit jaar ook aanzienlijk veranderen. We gaan werken met een door ons uitgegeven sticker. Daardoor is het verplicht dat u uw lidmaatschapsbewijs meeneemt als u de speciale vergunning komt ophalen. Geen lidmaatschapsbewijs bij, betekend geen nachtvisvergunning! De data voor het ophalen van de nachtvisvergunning zal ergens in januari zijn, wordt nog gecommuniceerd op onze media. Tot die tijd is het toegestaan om als bewijs voor uw recht tot nachtvissen u gebruikt maakt van de oude nachtvisvergunning van 2017. Het bestuur van HSV Philips