Karper viswedstrijd leden 2019

Datum (en tijd) Vrijdag 06-09-2019 19:00 uur t/m zondag 08-09-2019 12:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 30-08-2019
Lidmaatschap vereist
Vijver 1 en 2. Beide vijvers zullen volledig gebruikt worden. Derhalve zullen de vijver 1 en 2 niet kunnen worden gebruikt door niet deelnemers tijdens dit weekend.

Dit is een koppel wedstrijd voor onze karpervissers op vijver 1 en 2.
, met een maximaal aantal van 15 koppels, De loting van de stekken is altijd minimaal 1 uur voor aanvang wedstrijd. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door de Karper Commissie en het bestuur van HSV Philips.
Elke deelnemer die zich inschrijft op deze wedstrijd geeft door inschrijving aan geen bezwaar te hebben dat zijn gegevens worden gebruikt voor publicatie doeleinden in het kader van de wet AVG op onze bekende media. Dit zal zijn ingeval de deelnemer bij de winnaars van een wedstrijd hoort en achteraf zullen ook de uitslagen en foto's worden bijgehouden en getoond.