Serie 2 van 3 wedstrijden Zomeravondwedstrijd

Datum (en tijd) Woensdag 31-07-2019 19:00 uur t/m woensdag 31-07-2019 21:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 17-07-2019
Lidmaatschap vereist
Deze wedstrijd zal worden gehouden op ons 'Karperputje' met een maximaal aantal deelnemers van 15. Het putje is dan vanaf 2 uur voor aanvang tot 1 uur na einde volledig afgesloten voor niet deelnemers!

Dit is een individuele wedstrijd voor witvissers met de vaste hengel op Het 'Karperputje'. De loting van de stekken is altijd minimaal 1 uur voor aanvang wedstrijd. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door de Wedstrijd Commissie van HSV Philips.
Het inschrijfgeld is gelijk voor 3 wedstrijden en mag uitsluitend worden gevist door de ingeschreven deelnemer en niet door een plaatsvervanger.
Elke deelnemer die zich inschrijft op onze wedstrijden geeft door inschrijving aan geen bezwaar te hebben dat zijn gegevens worden gebruikt voor publicatie doeleinden in het kader van de wet AVG op onze bekende media. Dit zal zijn ingeval de deelnemer bij de winnaars van een wedstrijd hoort en achteraf zullen ook de uitslagen en foto's worden bijgehouden en getoond.