Jeugd Karper Wedstrijd en selectie EK 2020

Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 01-06-2019
Inschrijfgeld €50,00
Plaats Kempense Plassen
Vijver 1 en 2. Beide vijvers zullen volledig gebruikt worden en er is ook een nachtkoppelwedstrijd op ons 'Karperputje'. Derhalve zal de vijver niet kunnen worden gebruikt door niet deelnemers tijdens dit weekend.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Junioren

Dit is een koppel wedstrijd voor jeugdige karpervissers op vijver 1 en 2. De loting van de stekken is altijd minimaal 1 uur voor aanvang wedstrijd. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door de Karperafdeling van de Ruischvoorn te Tilburg en samenwerking met de Karper Commissie en het bestuur van HSV Philips.
Elke deelnemer die zich inschrijft op deze wedstrijd geeft door inschrijving aan geen bezwaar te hebben dat zijn gegevens worden gebruikt voor publicatie doeleinden in het kader van de wet AVG op onze bekende media. Dit zal zijn ingeval de deelnemer bij de winnaars van een wedstrijd hoort en achteraf zullen ook de uitslagen en foto's worden bijgehouden en getoond. De winnaars kunnen worden uitgenodigd voor deelname aan het European Carp Championship for Juniors 2020 te Katlov Tjechie.

Organisator(en) KEHV de Ruischvoorn