Karperwedstrijd van HSV Philips 2018

Inschrijfgeld €50,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Kempense Plassen
Dit is de enige karperwedstrijd van dit jaar over beide vijvers. De wedstrijd is verdeeld over meerdere dagen en zal 2 maal warm eten worden geserveerd. Zaterdagavond en zondagavond na afloop van het evenement.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

De deelname is per persoon en een koppel betaald dus Euro 100. Er is plaats voor maximaal 15 koppels. Indien deze wedstrijd niet vol is geboekt voor dd 1 juli 2018, dan zullen we de wedstrijd open gooien voor alle karpervissers van Nederland. Let wel de prijzen zullen dit jaar ook anders zijn. Er worden 3 gigantische prijzen weggegeven en natuurlijk onze bokaal. De Recreanten kunnen tijdens deze wedstrijd slechts vissen op ons bekende 'Karperputje'!, behalve op 8 september, want dan wordt er ook op ons Karperputje een wedstrijd gehouden, dus 8 september zijn onze vijvers niet toegankelijk voor recreanten.
Niet leden kunnen onze media scannen of de wedstrijd vol zit voor 1 juli 2018.

Organisator(en) Philips hengelsportverening