Contributie seizoen 2021

Voor alle nieuwe leden geldt dat we voor de jeugdleden geen inschrijfgeld in rekening brengen, voor alle andere nieuwe leden bedraagt het inschrijfgeld Euro 10,00.

Lidmaatschap 2021 bedraagt:
Senioren Euro 57,00 (55,00 Euro + 2 Euro porto kosten)
Extra vispas Euro 41,00 (39,00 Euro + 2 Euro porto kosten)
Jeugdleden (geboren na 1-1-2007) Euro 25,00

Het lidmaatschapsgeld dient voor 1 december 2020 betaald te worden. Bij latere betaling is opnieuw inschrijfgeld verschuldigd.

De automatische incasso van de vergunningen 2021 zal op 27 november 2020 worden uitgevoerd!

Leden die geen automatische incasso hebben dienen het verschuldigde lidmaatschapsgeld zelf over te maken op bankrekening NL73 INGB 0001 1337 03 ten name van Philips Hengelsport Vereniging onder vermelding van hun lidmaatschap nummer. (Dit staat vermeld op uw huidige Vispas)

Er worden geen incasso’s verzonden!

Alle betaalde vergunningen zullen eind december 2020 per post worden verzonden.

Nachtvergunningen:
Het bestuur heeft in samenspraak met de karper commissie besloten om voor 2021 maximaal 160 nachtvergunningen uit te geven onder het motto op = op.
Leden kunnen tot 20 december 2020 nachtvergunning aanvragen door Euro 20 over te maken op bankrekening NL73 INGB 0001 1337 03 ten name van Philips Hengelsport Vereniging onder vermelding van het lidmaatschap nummer. Indien betaling tijdig ontvangen is zal de vergunning van nachtsticker worden voorzien, u hoeft deze dus niet te komen ophalen.
Voor aanvragen na 20 december geldt dat de nachtvergunning dient te worden opgehaald in ons clubhuis. Uitgifte data zullen later bekend worden gemaakt. Dit geldt tevens voor nieuwe leden. Let op: Op=Op!

Opgemaakt door Marcel Theunissen, Penningmeester Philips Hengelsport Vereniging.