Vakantie koppelwedstrijd

Datum (en tijd) Zondag 13-08-2017 09:00 uur t/m zondag 13-08-2017 13:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zondag 06-08-2017
Deze koppelwedstrijd zal worden georganiseerd door onze Wedstrijd Commissie op vijver 1 (wedstrijdvijver). Het is een wedstrijd voor de vaste stok. Recreanten kunnen dan gebruik maken van onze vijver 1 (wedstrijdvijver) restant plekken die worden aangegeven door de wedstrijdorganisatie, vijver 2 (sportvijver) en ons 'Karperputje'. De prijs is per koppel en er kan alleen per koppel worden ingeschreven voor deze wedstrijd.

Er is plek voor maximaal 20 koppels op vijver 1 en de loting van de stekken zal plaatsvinden 75 minuten voor aanvang van de wedstrijd.