Promo wedstrijd van Raven 1 van 2

Datum (en tijd) Zaterdag 22-04-2017 09:00 uur t/m zaterdag 22-04-2017 13:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Deze wedstrijd is een vrije wedstrijd die wordt georganiseerd door Raven Outdoor te Tilburg. Er kunnen maximaal 19 deelnemers deelnemen aan deze wedstrijd op ons 'Karperputje'.

Er zal worden gevist met een vaste stok en de inschrijving zal verlopen via Raven te Tilburg. De loting van de stekken zal 75 minuten voor aanvang plaatsvinden. Het inschrijfgeld is nog niet bekend, maar zal zo snel mogelijk worden bekend gesteld. De prijzen zullen Raven tegoedbonnen zijn en worden uitgereikt direct na de wedstrijd, tijdens de daarvoor georganiseerde prijsuitreiking. Vorig seizoen zijn deze wedstrijden ook al 2 maal georganiseerd en dit jaar is het verzoek van Raven wederom ingewilligd door ons bestuur.

Organisator(en) Philips hengelsportverening, Raven Tilburg