Nachtkoppelwedstrijd voor de vaste stok

Datum (en tijd) Zaterdag 03-06-2017 20:00 uur t/m zondag 04-06-2017 07:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 27-05-2017
Lidmaatschap vereist
Deze koppelwedstrijd wordt gehouden op het 'Karperputje'. Er zijn maximaal 20 koppels toegestaan en vol = vol. De prijs is per koppel en er mag alleen per koppel worden ingeschreven voor deze wedstrijd.

Men kan inschrijven op een vooraf gekend gestelde datum voor inschrijvingen van de wedstrijden. Dit jaar wordt er gekozen om de wedstrijd te laten plaatsvinden uitsluitend op ons 'Karperputje', zodat de recreatievissers ook geen last hebben van vijverafsluitingen in het weekend, zij het alleen vijver 2 en het 'Karperputje'. De organisatie ligt geheel bij de Wedstrijd Commissie van onze vereniging.

Dit jaar zal er vooraf geen maaltijd worden geregeld. De loting zal plaatsvinden 75 minuten voor aanvang van elke wedstrijd.