Karpernachtwedstrijd 1 van 3

Inschrijfgeld €50,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Kempense Plassen
Deze koppelwedstrijd wordt gehouden op vijver 2 (Sportvijver). Er zijn maximaal 8 koppels toegestaan en vol = vol. De prijs is per koppel en er mag ook alleen per koppel worden ingeschreven voor deze wedstrijden.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

Men kan inschrijven op een vooraf gekend gestelde datum voor inschrijvingen van de wedstrijden. Dit jaar wordt er gekozen om de wedstrijd te laten plaatsvinden uitsluitend op vijver 2, zodat de recreatievissers ook geen last hebben van vijverafsluitingen in het weekend, zij het alleen vijver 2. Dit is ook voorgelegd op de evaluatieavond en welk de goedkeuring kreeg van alle aanwezigen. Wel heeft het bestuur beloofd om 3 van deze wedstrijden te houden tijdens het seizoen. De organisatie ligt geheel bij de Karper Commissie van onze vereniging. Ook is er beslist dat per koppel u slechts 2 voorinschrijvingen mag doen voor deze wedstrijden.

Dit jaar zal er vooraf geen maaltijd worden geregeld, conform afspraak en goedkeuring van de leden die aanwezig waren op de evaluatieavond. De loting zal plaatsvinden 75 minuten voor aanvang van elke wedstrijd.

Organisator(en) Philips hengelsportverening