Ludieke nieuwjaarswedstrijd

Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld
Plaats Kempense Plassen te Veldhoven
De Kempense Plassen zijn de visvijvers van HSV Philips. Deze wedstrijd wordt gehouden op ons 'Karperputje'.

Deze ludieke koppelwedstrijd is bedoeld voor alle vissers die onze vereniging een warm hart toedragen. De eerste drie koppels zullen dan ook op ludieke wijze worden geƫerd met ludieke prijzen. De wedstrijd wordt gevist met vaste stok, conform de regels die zijn gesteld speciaal voor vissers op dit putje. Indien vissen onmogelijk is door een bevroren oppervlakte, zal deze wedstrijd geen doorgang vinden. Wel bent u dan welkom om te komen voor eventuele nieuwjaarswensen.