Ludieke nachtwedstrijd op het 'Karperputje'

Uiterlijke inschrijfdatum
Plaats Kempische Plassen Veldhoven
De Kempische Plassen zijn de visvijvers van HSV Philips

Deze ludieke nachtkoppelwedstrijd wordt jaarlijks een maal gehouden tegelijk met de eerste Karpernacht van onze vereniging.
Het inschrijfgeld is per koppel en er kan slechts per koppel worden deelgenomen.
De wedstrijd zal worden voorafgegaan met een gezamenlijke BBQ met de karpervissers.
Tijdens deze wedstrijd die wordt gehouden met de vaste stok, zal 1 uur pauze worden ingelast om de benen te strekken en de vis te wegen. 's morgens wordt de prijsuitreiking gehouden en zal er een prijs worden uitgereikt. Verder zal de organisatie een broodmaaltijd regelen.
Dit betekend voor onze reguliere leden dat de vijver in zijn geheel niet toegankelijk is voor niet ingeschreven leden. Wel mag u ten allen tijden komen kijken.