Ophalen vergunning 2018

Beste leden,

Vanaf vorig jaar (2017) kunt u de vergunningen niet meer ophalen in ons clubhuis wij sturen alles naar het bij ons bekende huisadres. Zorg er dus ook voor dat er bij een eventuele verhuizing het gewijzigde adres wordt doorgegeven aan onze administratie.

Ook de gezamenlijke lijst van wateren 2018 zal niet worden bijgevoegd. 2 jaar geleden is besloten deze niet meer bij te sluiten en kan de aanvulling op de lijst worden afgehaald in ons clubhuis. Ook kunt u u gebruik maken van de VISplanner – in combinatie met de VISpas – wettelijk geldig is als toestemming om in de wateren die in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren staan, te mogen vissen. Het ‘dikke boekje’ hoeft dus niet meer per definitie mee naar de waterkant. Met de digitale lijst van viswateren wordt het gebruiksgemak voor de sportvisser sterk vergroot, kun je beter op kaart zien waar je mag vissen, en worden tegelijkertijd kosten bespaard en het milieu gespaard.

Voor verdere informatie over de nachtvisvergunningen 2018 willen wij u verwijzen naar het onderwerp 'Nachtvisvergunningen' in dit menu!

Het bestuur van HSV Philips