Visonderkomens

Let op!!

Dit visseizoen is er besloten om geen lijst meer te publiceren van toegestane visonderkomens. De markt op dit gebied wordt overspoelt met nieuwe tenten.We stellen wel dat we slechts tenten van de kleuren bruin, groen en camokleuren worden toegestaan. Tevens mogen de tenten niet groter zijn dan grondoppervlakte 3,5 mtr bij 4 mtr. Ook mogen de tenten niet belemmerd worden gebouwd aan de waterkant en zal altijd noodverkeer en onze onderhoudsploeg vrije doorgang moeten hebben. Zorg dus dat je minimaal 2 mtr ruimte vrij houdt voor het passeren van noodvervoer. Als bestuur zijn we niet aansprakelijk voor schade aan je tent door dit verkeer, je zult zelf rekening moeten houden met het hier voorafgaand gestelde! Indien je tijdens je eigen vissessie iets constateert bij andere vissers wat niet voldoet aan deze richtlijn willen wij jullie oproepen om daar iets van te zeggen, kortom zelfregulatie is wenselijk.